Direktlänk till inlägg 2 december 2012

Inledningsvis...

Av Malin Johansson - 2 december 2012 22:35

Jaha,så har jag då äntligen hittat hit ;-).

Det har tagit mig rätt lång tid men äntligen ska jag få utlopp för all text jag velat skriva ner. Känslor och tankar som ibland sätter igång mig till att lägga massa negativ energi som borde gå till annat istället.


Jag har en tanke om att skriva om en resa jag skulle vilja göra med hjälp av människor som inte vet vem jag är och min resa börjar imorgon.

Troligtvis kommer ni även att få ta del av min ibland tokiga familj samtidigt som den emellanåt kan driva mig till vansinne med en stor bit av humor.


Under tiden som jag blir vän mede bloggen så kommer allt att bli så mycket lättare och jag ser fram emot att ha tillgång till en data eller mobil med bättre batteri en vad jag har nu när jag halvligger och slö tittar på Beck. Och känner ångesten banka som 17:on efter en halv kartong Paradis och tankar som säger till mig att imorgon är en ny dag och då ska jag banne mig visa för mig själv och andra att jag klarar mig utan godis och sött ;-). Jo,men visst. Socker beroende ut i fingerspettsarna. Tankar som att tänk din feta gris vad snygg du hade kunnat vara om du lät bli godiset på kvällarna. Jag tränar ju ändå minst två gånger i veckan ute med hunden ett antal gånger per dag. Äter bra under dagtid. Ja,jag hade kunnat se annorlunda ut,men jag ska ta itu med det en annan dag. Kanske imorgon?!

Nu säger jag ses igen inom kort hoppas jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 4 december 2012 14:53

Idag är en ny dag där jag ytterligare vaknar och har dåligt samvete för något jag gjort dagen innan... helt otroligt att jag får brottas med den känslan om och om igen, att jag aldrig kan lära mig.   Denna gången är det att jag har lyckats kränga...

Av Malin Johansson - 3 december 2012 09:43

Jaha då var det första dagen i bloggen ;).   Vaknar som vanligt och känner igen känslan av att jag vill ligga kvar i sängen. Men det är bara att kliva upp, klockan har redan blivit snozad två tillfällen och den låter hemskt när den larmar. Hatar ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards